- Struktūra ir kontaktai
- Teisinė informacija
- Teisės aktai
- Reguliavimo srities ir susiję teisės aktai
- Ūkio subjektų priežiūrą reglamentuojantys teisės aktai
- Tarpžinybiniai susitarimai
- Tarptautinis bendradarbiavimas
- Teisės aktų, reguliuojančių ūkio subjektų priežiūrą ir įtvirtinančių atitinkamų priežiūros sričių reikalavimus, sąrašas
- Teisės aktų įtvirtinančių kurorto ir kurortinės teritorijos statusui suteikti tvarkos aprašo nustatytus reikalavimus sąrašas
- Teisės aktų projektai
- Tyrimai ir analizės
- Teisės aktų pažeidimai
- Teisinio reguliavimo stebėsena
- Teisės aktai
- Veikla
- Apie įstaigą
- Nuostatai
- Vidaus tvarkos taisyklės
- Planavimo dokumentai ir veiklos ataskaitos
- Finansinių ataskaitų rinkiniai
- Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
- Darbo užmokestis
- Veiklos sritys
- Viešieji pirkimai
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Korupcijos prevencija
- Skelbimai
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Paslaugos
- Nuorodos
- Naudinga informacija
- Turizmo statistika
- ES parama turizmui
- Lietuvos prekės ženklo naudojimo taisyklės
- Turizmo terminų žodynas
- Turizmo informacijos ženklai
- Mokslo tiriamieji darbai
- Informacija turistui
- Informacija apie sustabdytus kelionių organizatorių pažymėjimus
- Informacija apie panaikintus kelionių organizatorių pažymėjimus
- Atviri duomenys
2017-04-26
„Kai kurie dalykai atrodo pernelyg gražūs, kad būtų tikri“(Alcune cose sembrano troppo belle per essere vere – it.k.). Toks užrašas šalia ryškiai rožinių šaltibarščių su iš svogūnų laiškų sudarytu Lietuvos kontūru nuotraukos puikuojasi ant į Romos gatves išriedėjusio tramvajaus. Italai kviečiami fotografuoti taip netikėtai papuoštą tramvajų ir dalintis nuotraukomis socialiniame tinkle Facebook su grotažyme „Turismo Lituania“. Tokia mūsų šalies reklama truks mėnesį – iki gegužės pabaigos.
„Tai - viena iš kompleksinės rinkodaros priemonių, kurias įgyvendina rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija „AIGO“. Kampanija skirta Lietuvos žinomumo didinimui ir atvykstamojo turizmo iš Italijos skatinimui. Reklamos tikslas – atkreipti Romos gyventojų (didžioji dauguma Lietuvoje apsilankančių italų turistų yra būtent iš Italijos sostinės) dėmesį į jiems dar ne iki galo pažįstamą, naują atostogų kryptį prieš prasidedant naujam turizmo sezonui. O šaltibarščių vizualas pasirinktas tikslingai - norint patraukti dėmesį, suintriguoti ir, be abejo, pasiųsti itin šiuo metu pasaulyje populiaraus kulinarinio turizmo žinutę. Juk judėjimo „Slow Food“ pradininkas italas C.Petrini lietuviškus šaltibarščius net yra pavadinęs estetiškiausia šalta sriuba pasaulyje“, - atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Indrė Šlyžiūtė, kuruojanti turizmo rinkodarą Italijos rinkoje.
Italų turistus Lietuva domina kaip dar neaplankyta šalis, turinti išskirtinę istoriją, kultūrą, gamtą. Kaip stipriąsias Lietuvos turizmo puses italai įvardija gerą paslaugų ir kokybės santykį, šalies saugumą, gyventojų svetingumą, kulinarines tradicijas ir gryną orą.
Projektas finansuojamas pagal 2014-2020 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-V-812 „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.