Print »  

Pasaulio turizmo organizacija sveikina Lietuvą su nauju turizmo prekės ženklu

2017-02-07

„Pristatydama naują turizmo prekės ženklą Lietuva pademonstravo turizmo srities svarbą ir jos darnumo aspektą. Prekės ženklo koncepcija „Real is Beautiful“ pirmiausia pabrėžia išskirtines šalies vertybes, t.y. gamtos ir kultūros paveldo objektus“, - atkreipia dėmesį Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos generalinis sekretorius Taleb Rifai. 

 Išplatintame didžiausios tarptautinės turizmo organizacijos, vieninjančios 157 šalis, pranešime spaudai pristatomas naujasis Lietuvos turizmo šūkis, logotipas, papildomos jo ikonos, įdėta nuoroda į kampanijos video.

„Džiaugiamės, kad šiuos metus Darniojo turizmo metais paskelbusi Pasaulio turizmo organizacija turizmo, siekiančio išsaugoti natūralią gamtinę ir kultūrinę aplinką, principus įžvelgė ir mūsų naujojo turizmo prekės ženklo koncepcijoje. Išties, kviesdami turistus į šalį, kurioje viskas tikra, natūralu ir autentiška, tikimės, kad jie gerbs mūsų gamtą, papročius, vietos bendruomenes“, - teigia Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Lietuvos turizmo prekės ženklas „Real is beautiful“ pristatytas 2016 m. spalio mėn. Šiuo metu jis aktyviai įvedamas į turizmo rinkodaros priemones, pristatomas nacionaliniuose ir tarptautiniuose turizmo renginiuose, parodose, socialinių tinklų profiliuose „Lietuva. O čia ar buvai?“, „Lithuania. Real is Beautiful“, kt.  Pagal naują turizmo prekės ženklo koncepciją sukurti virtualios realybės filmai, nauji turistiniai leidiniai.

Lietuva JT Pasaulio turizmo organizacijos nare yra nuo 2003 m.

“Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio prekės ženklo bei vienodo rinkodaros priemonių stiliaus kūrimas” yra projekto „Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų pristatymas bei reklama Lietuvos ir užsienio šalių interneto portaluose, socialiniuose tinklalapiuose ir leidiniuose“ (Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0007) dalis. Projektą įgyvendina Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, jis finansuojamas pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.



Turistai, įsigiję UAB „Travelonline Baltics“ organizuotas keliones ir pageidaujantys patirtų nuostolių kompensavimo, turėtų iki 2018 m. balandžio 30 d. fiziškai arba registruotu paštu Turizmo departamentui pateikti dokumentus dėl patirtų nuostolių kompensavimo. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad iki sausio 29 d. 17 val. nesulaukęs oficialių duomenų, reikalingų patikrinti, ar įmonės draudimo suma yra pakankama, naikina kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimo galiojimą. Įmonės vadovė Eglė Lenkovičienė ir akcininkas Paulius Jasaitis 5 metus nebegalės verstis kelionių organizavimu. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, negaudamas oficialių duomenų, reikalingų patikrinti, ar įmonės draudimo suma yra pakankama, ir nutrūkus bendravimui su „Travelonline Baltics“ vadove Egle Lenkovičiene ir akcininku Pauliumi Jasaičiu, perduoda visą surinktą informaciją teisėsaugai. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad laikinai sustabdytas kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimas. Iki š.m. sausio 29 d. šis kelionių operatorius turi pateikti duomenis, reikalingus patikrinti, ar jo turima draudimo suma yra pakankama. 

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.