Print »  

Pradėtas įgyvendinti projektas "Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų pristatymas bei reklama Lietuvos ir užsienio šalių int. portaluose, soc. tinklalapiuose ir leidiniuose" (Nr.05.4.1-LVPA-V-812-01-0007)

2016-07-20 , Atnaujinta 2016-09-08 00:00

Projekto tikslas: skatinti vietinį, atvykstamąjį turizmą ir atsakingą turizmą, vykdant gamtos ir kultūros objektų ir nacionalinių turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą ir reklamą įvairiuose Lietuvos ir užsienio šalių komunikacijos kanaluose, leidžiant leidinius.

Projekto lėšos - 860 123,82 Eur. Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Projektu siekiama skatinti vietinį, atvykstamąjį turizmą ir atsakingą turizmą, vykdant gamtos ir kultūros objektų ir nacionalinių turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą ir reklamą įvairiuose Lietuvos ir užsienio šalių komunikacijos kanaluose, leidžiant leidinius.

Projekto įgyvendinamos veiklos:
  1. Turizmo prekės ženklo koncepcijos, logotipo (grafinio ženklo) ir jo naudojimo knygos (gido) bei ne mažiau kaip dviejų šūkių sukūrimas;
  2. Ne mažiau kaip 1 paketo ženklą populiarinančius reprezentacinių suvenyrų sukūrimas ir gamyba, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  3. Ne mažiau kaip 11 vietiniam ir atvykstamajam turizmui skirtų prezentacijų (pristatymų) sukūrimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  4. Rinkodaros socialiniuose tinkluose ir reklamos interneto portaluose bei turinio rinkodaros įgyvendinimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  5. Ne mažiau kaip 1 įvaizdinio video filmuko sukūrimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  6. Ne mažiau kaip 2 vaizdo klipų užsienio rinkai sukūrimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  7. Ne mažiau kaip 4 video filmų užsienio rinkoms ir 1 video filmo pristatančio aktyvaus turizmo galimybes Lietuvoje, sukūrimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  8. Ne mažiau kaip 3 virtualios realybės filmukų sukūrimas ir patalpinimas internetiniuose portaluose, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  9. Rinkodaros veiksmų ir priemonių, skirtų skleisti informaciją apie Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą žydų kilmės žmonėms Izraelio, JAV ir PAR valstybėse įgyvendinimas;
  10. Vaizdo reklamos internete ir mobiliosios rinkodaros įgyvendinimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  11. Interneto svetainės (Lietuvosmarsrutai.eu) kūrimas ir administravimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  12. Ne mažiau kaip 1 atnaujintos internetinės svetainės (Lietuvosmarsrutai.eu) reklama paieškos sistemose, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  13.  Ne mažiau kaip 1 mobilios aplikacijos sukūrimas ir integravimas atnaujintoje svetainėje (Lietuvosmarsrutai.eu), pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;
  14. Ne mažiau kaip 12 kalbų 9 leidinių, skirti pristatyti ir populiarinti Lietuvos maršrutus, kultūros kelius, prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, sukūrimas ir leidyba.

 

Projekto tikslas ir planuojamos veiklos atitinka 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 5.4.1 uždavinį „Padidinti kultūros ir gamtos paveldo aktualumą, lankomumą ir žinomumą, visuomenės informuotumą apie juos supančią aplinką“, priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-V-812 „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ tikslą – didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą.



Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad priimti poįstatyminiai teisės aktai, kurie įsigaliojo 2018-08-09 ir reglamentuoja organizuotos turistinės kelionės sutarties sąlygas bei informacijos turistui teikimą prieš parduodant organizuotą turistinę kelionę ir turizmo paslaugų rinkinį.

plačiau

 Įgyvendindamas 2015 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos (ES) 2015/2302 dėl kelionės paslaugų paketų ir susijusių kelionės paslaugų rinkinių ir naujos redakcijos Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo nuostatas Valstybinis turizmo departamentas parengė ir skelbia Organizuotos turistinės kelionės sutarties standartiniųsąlygų įsakymo projektą

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos įspėja, kad Italijoje registruota bendrovė „PeopleFly“,  nuotoliniu būdu siūlanti įsigyti skrydžio bilietus iš Lietuvos į Italiją ir iš Italijos į Lietuvą ir skrydžio vežėju nurodydama Lietuvos Respublikoje registruotą oro vežėją UAB „GETJET AIRLINES“, vykdo neteisėtą veiklą ir klaidina vartotojus. 

plačiau

Turistai, įsigiję UAB „Travelonline Baltics“ organizuotas keliones ir pageidaujantys patirtų nuostolių kompensavimo, turėtų iki 2018 m. balandžio 30 d. fiziškai arba registruotu paštu Turizmo departamentui pateikti dokumentus dėl patirtų nuostolių kompensavimo. 

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.